L'acord s'ha segellat a les oficines del Club. FOTO: Miguel Ruiz / FCB

Aquest dilluns la Fundació FC Barcelona i l’Agència Catalana del Consum han rubricat un conveni de col·laboració gràcies al qual les dues entitats fomentaran entre els infants i joves el consum responsable. Aquesta tasca es durà a terme en el marc del projecte ‘FutbolNet’ de la Fundació, en concret durant la celebració dels Festivals ‘FutbolNet’ que es duen a terme en diversos municipis catalans coincidint amb l’equador de l’aplicació d’aquest programa de transmissió de valors positius.

A cada Festival ‘FutbolNet’ hi haurà un espai divulgatiu de l’Agència Catalana del Consum, on aquesta entitat oferirà informació als joves participants sobre el consum responsable amb l’objectiu de fer-los reflexionar sobre la seva actitud amb referència a aquest tema, afavorint el consum crític i reflexiu.

Per part del FC Barcelona han assistit a l’acte de signatura el president Sandro Rosell i el directiu Ramon Pont, vicepresident primer de la Fundació FC Barcelona. Representant l’Agència Catalana del Consum ha estat present el seu director, Alfons Conesa.

Amb aquesta entesa la Fundació dota d’un nou valor afegit el projecte ‘FutbolNet’, que des del mes de febrer passat recorre Catalunya fomentant entre els més joves els valors positius derivats de la pràctica del futbol. El projecte, que arribarà a una vintena de municipis durant el 2012, tindrà uns 4.000 beneficiaris.