Enric Masip, exjugador i actual secretari tècnic de la secció d’handbol del FC Barcelona, amb la Sra. Candela Calle, directora general de l’ICO

El 24 de novembre passat Enric Masip va concloure l'acte de celebració del quinzè aniversari de l'ICO, anomenat "Treballant per reduir l'impacte del càncer a Catalunya", fent una xerrada sobre equips d'alt rendiment on es van tractar temes com el lideratge, el treball en equip i les dinàmiques dels grups en contextos de bonança i de crisi. L'exposició va ser molt ben acollida pel públic assistent i s'emmarca en la col·laboració de la Fundació amb l'ICO iniciada amb motiu de la campanya de la Fundació "Som el que fem, som el que mengem"·

En l'acte de celebració, el qual va ser inaugurat per l'Hble. Conseller de Salut de la Generalitat de Catalunya, Sr. Boi Ruiz, i la Il·lma. Alcaldessa de l'Hospitalet, Sra. Núria Marín, van combinar-se les ponències acadèmiques i científiques amb una taula rodona que va comptar amb la presència de diverses entitats i associacions socials.

L'ICO és un Centre d'Atenció Oncològica Integral, que d'acord amb les tendències internacionals, integra en una mateixa organització tots els elements i els esforços per lluitar, d'una manera efectiva i eficient, contra el càncer, oferint de forma coordinada: diagnòstic, tractament, prevenció, recerca i formació. Disposa d'una àrea d'hospitalització i diverses àrees de serveis terapèutics per portar a terme la seva activitat assistencial.