La Fundació a Times Square

L'entesa entre el FC Barcelona i la Fundació Bill & Melinda Gates ha recorregut el món sencer. Coincidint amb el Dia Mundial de la Pòlio, que es va celebrar el dilluns dia 24 d'octubre, en una de les pantalles de Times Square de Nova York es va poder veure una fotografia corresponent a l'acte de presentació de l'acord entre les dues entitats quan van encetar un camí conjunt per eliminar l'1% de poliomielitis que encara existeix al món.

Fent equip per acabar amb la pòlio

La instantània, amb Bill Gates, Sandro Rosell i Pep Guardiola amb una samarreta del Barça a les mans i l'eslògan 'End Polio', es va poder veure a través de les pantalles de la distribuïdora de continguts i notícies, PR Newswire, amb el titular: "El FC Barcelona i la Bill & Melinda Gates Foundation fan equip per acabar amb la pòlio". D'aquesta manera, el compromís i els valors del Barça, en aquest cas concret en la lluita contra la poliomielitis, han arribat a l'aparador informatiu urbà més important del món.

Per reforçar aquest compromís de les dues entitats en la lluita per l'eradicació de la pòlio, dilluns passat es va fer públic un vídeo de sensibilització sobre la causa protagonitzat per Bill Gates, Sandro Rosell i Pep Guardiola.