Junts per Àfrica / FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

Continua la implicació del FC Barcelona i la seva Fundació en el projecte 'Junts per Àfrica'. L'última mostra de suport ha tingut lloc aquest dimecres, just abans del Barça-Madrid, quan els jugadors del primer equip s'han fet una fotografia amb el lema de la campanya.

'Junts per Àfrica' és un projecte impulsat per l'Obra Social La Caixa, la Fundació del FC Barcelona i la Fundació del Reial Madrid que pretén recaptar diners per fer front a l'emergència humanitària de la Banya d'Àfrica.

L'Obra Social La Caixa ha obert un compte solidari, eix central de la campanya, amb una aportació de 100.000 euros. Amb el número 2100-0900-91-0211634155, el compte està obert a disposició de la solidaritat dels ciutadans des del divendres 9 de desembre, vigília del Reial Madrid-Barça de Lliga i fins al 22 d'abril del 2012, dia del partit de tornada. Les aportacions també es poden fer a través de www.juntosxafrica.com

Entre tots els participants es realitzarà un sorteig de diversos objectes donats pels jugadors del FC Barcelona. Entre aquests, deu samarretes, cinc pilotes signades per diversos jugadors com ara Carles Puyol, Cesc Fàbregas i Gerard Piqué, un parell de guants usats per Víctor Valdés i signats per ell i unes botes de Leo Messi, signades també per ell.