Aquestes són les polseres que es repartiran aquest dijous al Palau.

Aprofitant el partit FCB Regal – Zalgiris Kaunas d'aquest dijous, la Fundació FC Barcelona desplegarà al Palau Blaugrana la seva campanya de sensibilització 'Som el que fem, som el que respectem'. Es tracta d'un projecte que pretén fomentar el respecte, la tolerància i la bona convivència, especialment entre els més joves, partint d'exemples derivats de la pràctica esportiva.

Diverses accions al Palau

En la prèvia del partit es podrà veure al videmoarcador del Palau l'espot principal de la campanya i a les graderies es repartiran postals informatives i polseres del projecte. L''speaker' del Palau també farà una menció a aquesta iniciativa de la Fundació i, finalment, les 'cheerleaders', que també se sumen al projecte, faran les seves intervencions d'aquest dijous amb la samarreta de la campanya.

Amb aquesta acció la Fundació pretén fer extensiu 'Som el que respectem' als socis i aficionats del FC Barcelona després d'haver-lo portat, entre d'altres espais, al Saló de la Infància de Barcelona al desembre passat.

Entrades disponibles per al partit

Encara hi ha entrades disponibles per al partit FCB Regal – Zalgiris Kaunas. Es poden adquirir a partir de 18 euros i el socis disposen d'un 20% de descompte. Per comprar-les cal dirigir-se al web del Club www.fcbarcelona.cat i als canals habituals.