Unicef a Dallas

La trobada s’ha dut a terme al YMCA (Young Men’s Christian Association), al barri de Lakeside de Dallas. Allà, diversos nens pertanyents a aquesta associació han pogut entrevistar als jugadors del primer equip David Villa i Thiago Alcántara. El joves han intercanviat impressions amb els seus ídols i han formulat diverses preguntes al voltant de la vida d’un esportista d’elit i sobre quan es van decidir a ser futbolistes. L’acte ha comptat amb la representació institucional de Jordi Cardoner, vicepresident del FC Barcelona, Ramon Pont, directiu del FC Barcelona, i de Lawrence Picard, director adjunt d’operacions i finances d’Unicef.

L’Unicef i el FC Barcelona van comunicar el passat mes de maig que ampliaven la seva col•laboració, que acaba el juny del 2011. El logotip de l’Unicef continuarà a la samarreta del FC Barcelona la temporada 2011/12 i estarà col•locat sota el número del jugador.

En els darrers 5 anys, el FC Barcelona ha donat el seu suport a l’Unicef i el seu compromís per millorar les condicions de vida de centenars de milers de nens, i ha contribuït a donar una difusió global al treball d’aquesta agència de les Nacions Unides.

La fase següent d'aquesta col•laboració té com a objectiu aprofitar l’impacte social del Club per donar suport a un moviment global a favor de l'educació i l'esport.

Durant l'acte, Ramon Pont, vicepresident primer de la Fundació, ha explicat que el Barça vol seguir treballant amb l'Unicef "perquè som amics i compartim valors". "Hi ha molta coherència entre les dues entitats. A través de l'esport, contribuïm a un món millor", ha explicat.