Miguel Baltasar García, que pateix la malaltia de Chagas, coprotagonitza el vídeo de sensibilització del projecte amb Leo Messi. FOTO: ÀLEX CAPARRÓS / FCB

El proper dijous dia 12 d’abril es durà a terme la presentació de la campanya de sensibilització ‘Guanya al silenci. Guanya a la malaltia de Chagas’, impulsada per la Fundació FC Barcelona, l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament, la Fundació Leo Messi, el BID (Banc Interamericà de Desenvolupament) i el Programa de Salut Internacional de l’Institut Català de la Salut (PROSICS), amb el suport del Departament de Malalties Desateses de l’Organització Mundial de la Salut (OMS), FindeChagas (Federació Internacional de Persones Afectades pel Mal de Chagas), l’ISGlobal (Barcelona Institute For Global Health) i la Fundació Mundo Sano.

La presentació tindrà lloc a la Sala Roma del Camp Nou, a les 19.00 hores, i comptarà amb la presència de:

Sandro Rosell, president del FC Barcelona

Ramon Pont, vicepresident primer de la Fundació FC Barcelona

Carles Llorens, director general de Cooperació al Desenvolupament de la Generalitat de Catalunya

Dr. Jordi Gómez, coordinador de la Unitat de Medicina Tropical i Salut Internacional Drassanes de l’Institut Català de la Salut

Miguel Baltasar García, malalt de Chagas i protagonista del vídeo de sensibilització

En l’acte, que serà conduït per la periodista Rita Marzoa, es podrà veure el vídeo de sensibilització protagonitzat per Miguel Baltasar García i Leo Messi.