Valdés dona suport a aquesta iniciativa. Foto: Arxiu

Aquest divendres 11 de novembre la Fundació GAEM, Grup d'Afectats d'Esclerosi Múltiple,  tindrà lloc la 3ª edició del concert benèfic Esclerock que enguany compta amb el recolzament dels jugadors del primer equip del FC Barcelona Victor Valdés i Thiago Alcántara i el suport del Barça i la seva Fundació. El concert, que tindrà lloc a la sala Pau Casals de l'Auditori de Barcelona, té com a objectiu recaptar fons per ajudar a finançar projectes de recerca bioclínica.

Els nous talents musicals catalans, Patxi Leiva, Boxets i Mon Sogas, acompanyaran als consagrats grups de Els Catarres i Gossos. El concert estarà presentat per Matthew Tree i Xavier Grasset. Amb l'objectiu de convertir-se en el missatge dels afectats d'esclerosi múltiple i la imatge del concert, els grups convidats han creat una cançó i un videoclip.

Lluita col·lectiva contra l'esclerosi múltiple

La Fundació GAEM és una organització sense ànim de lucre independent que té com objectiu recaptar fons per al finançament de treballs de recerca mèdica, amb l'esperança de trobar solucions per a l'esclerosi múltiple. També s'encarrega de proporcionar suport als afectats i als seus familiars, així com ajudar a la reinserció laboral dels malalts.

Aquest és el tercer any que GAEM duu a terme aquesta iniciativa que en aquesta edició compte amb el suport del FC Barcelona, l'Obra Social La Caixa, Transports Metropolitans de Barcelona, La Balear, Cadena Movitel, Universitat de Barcelona i l'actor Joel Minguet.