Presentació de 'Som el que mengem', a la Masia, el mes de setembre passat. Foto: MIGUEL RUIZ / FCB

La campanya de foment dels bons hàbits alimentaris 'Som el que mengem', impulsada per la Fundació entre els mesos de setembre i desembre de l'any passat, continua rebent reconeixements. Al guardó entregat fa unes setmanes per part del Patronat Fira de les Garrigues, s'hi suma una nova distinció: el diploma d'honor atorgat per la Fundació Dieta Mediterrània. Aquesta entitat de caràcter científic i cultural que fomenta la investigació i la difusió dels beneficis dels hàbits alimentaris mediterranis, ha destacat de 'Som el que mengem' la seva "valuosa contribució a la difusió dels valors de la dieta mediterrània".

La Fundació Dieta Mediterrània entrega aquest diploma d'honor des de l'any 2002 a personalitats o entitats que, des de diferents àmbits, com ara la universitat, el sector agroalimentari i la cultura en general contribueixen a incrementar el coneixement d'aquesta dieta.

El guardó es lliurarà el proper 28 de març al Saló de Cent de l'Ajuntament de Barcelona en el marc del IX Congrés Internacional de Barcelona sobre la Dieta Mediterrània, que coincideix amb el Saló Internacional d'Alimentació i Begudes, Alimentària 2012.

Més informació de la Fundació Dieta Mediterrània a: www.fdmed.org