Lilian Thuram / FOTO: ÀLEX CAPARRÓS - FCB

L'exjugador del FC Barcelona Lilian Thuram oferirà el proper dimarts 7 de febrer, a les instal·lacions del Camp Nou, una xerrada formativa sobre el respecte per a joves. L'acció s'emmarca en la campanya de sensibilització 'Som el que fem, som el que respectem' de la Fundació FC Barcelona, que compta amb la col·laboració del Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat.

La conferència tindrà lloc a les 18.00 hores a la Sala Roma del Camp Nou i, a més de l'exblaugrana, comptarà amb la participació del conseller de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya, Josep Lluís Cleries, i del vicepresident primer de la Fundació FC Barcelona, Ramon Pont. Els beneficiaris seran 150 joves vinculats amb programes per a la cohesió social impulsats des del Departament de Benestar Social i Família.

'Som el que fem, som el que respectem' és una campanya de sensibilització impulsada per la Fundació amb l'objectiu de fomentar el respecte, la tolerància i la bona convivència, especialment entre els més joves, partint d'exemples derivats de la pràctica esportiva i del futbol en particular.