Partit de la Marató per la pobresa

El proper dijous 3 maig, a les 13.30 hores a la sala de premsa Ricard Maxenchs del Camp Nou, es farà la presentació del partit de futbol sala que disputaran els jugadors del primer equip, dirigits per Josep Guardiola i Tito Vilanova, al Palau Sant Jordi el proper 27 de maig amb motiu de la Marató contra la pobresa de TV3 i Catalunya Ràdio.

Aquest acte comptarà amb l’assistència del president del Futbol Club Barcelona, Sandro Rosell; de Brauli Duart, president de la CCMA; d’Eugeni Sallent, director de TV3, i de Xavier Trias, alcalde de Barcelona.

“Que ningú es quedi fora de joc”

La Marató per la pobresa es farà el diumenge 27 de maig. És una iniciativa excepcional i puntual que vol mobilitzar la ciutadania i donar suport a les entitats i persones que treballen per combatre-la. “Que ningú es quedi fora de joc” és el lema de la iniciativa, que té com a objectiu lluitar contra l’exclusió social, sensibilitzant i mobilitzant la societat. Els fons que es recaptin aniran destinats a “ajudar els que ajuden”. Finançaran projectes socials del tercer sector relacionats amb els àmbits de l’assistència, l’habitatge, la inserció sociolaboral i els infants.

Guardiola i Vilanova graven l'espot

Aquest migdia, després de l’entrenament, Pep Guardiola i Tito Vilanova han gravat a la Ciutat Esportiva l’espot del partit de la Marató per la pobresa. Aquest anunci es podrà veure per primer cop durant la presentació d’aquest dijous.