Víctor Tomás, amb un dels infants que participa als espots de la campanya. FOTO: ÀLEX CAPARRÓS / FC BARCELONA

El proper dijous dia 22 de març es durà a terme l'acte de presentació de la campanya de sensibilització 'Som el que fem, som el que ens proposem' impulsada per la Fundació FC Barcelona, l'Institut Guttmann i el Comitè Paralímpic Internacional.

La presentació tindrà lloc a la Sala París del Camp Nou, a les 19.00 hores, i comptarà amb la presència de:

Sandro Rosell, president del FC Barcelona

Ramon Pont, vicepresident primer de la Fundació FC Barcelona

Josep M. Ramírez, director gerent de l'Institut Guttmann

Miguel Sagarra, membre del Consell de Govern del Comitè Paralímpic Internacional

Josep Lluís Cleries, conseller de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya

Maite Fandos, quarta tinenta d'alcalde de Qualitat de Vida, Igualtat i Esports de l'Ajuntament de Barcelona

Elisa Duran, directora general adjunta de la Fundació 'La Caixa'

Després de 'Som el que mengem' i 'Som el que respectem', la Fundació enceta una tercera campanya de sensibilització en aquesta ocasió de la mà de l'Institut Guttmann i i del Comitè Paralímpic Internacional, dins el marc del projecte 'Som el que fem...'.

L'objectiu fonamental d'aquesta tercera campanya, 'Som el que fem, som el que ens proposem', és sensibilitzar la societat envers la realitat de les persones amb discapacitat física, reivindicar el paper de l'escola com a espai normalitzador i d'igualtat d'oportunitats per a tothom i posar de manifest que a través de la pràctica d'activitat física inclusiva es poden crear camins de coneixement, ensenyament i aprenentatge mutu.