Thiago, Cesc i Fontàs, al Festival de la Infància / FOTO: ÀLEX CAPARRÓS-FCB

Els jugadors del primer equip estan involucrats amb les campanyes de sensibilització de la Fundació FC Barcelona. Així ho ha demostrat aquest dilluns al migdia una representació de l'equip de Guardiola. Cesc, Thiago i Fontàs han visitat l'estand de la Fundació FC Barcelona al Festival de la Infància de Barcelona, situat al Pavelló número 2 (plaça de l'Univers) del recinte firal de Montjuïc.

Allà, la Fundació, del 27 de desembre i fins al proper 4 de gener, hi ha portat la campanya 'Som el que respectem', on a través d'activitats lúdiques i educatives es transmet als més joves la importància que tenen en la nostra societat valors com el respecte, la tolerància i la bona convivència.

Partit i autògrafs

Cesc, Thiago i Fontàs han aixecat molta expectació a l'estand de la Fundació FC Barcelona. Tots tres han disputat un partidet de futbol en un camp amb les dimensions molt reduïdes amb deu nens i, tot seguit, han signat autògrafs als pòsters i postals d'una llarga cua de nens. Segurament, d'aquesta manera han fet realitat el somni de molts infants.