Busuyi Onabolu, president del comité nacional nigerià PolioPlus i Bill Gates, amb la samarreta del Barça. Foto: Gates Foundation

Des de l'estiu passat, el Barça, la Fundació FC Barcelona, i la Fundació Bill&Melinda Gates caminen de la mà amb l'objectiu d'eradicar la pòlio al món sota el lema 'More than a goal. End polio'. En aquesta línia, el copresident d'aquesta fundació nord-americana, Bill Gates, ha fet, recentmenet, una visita a Nigèria, un país prioritari en la lluita contra aquesta malaltia i especialment compromès amb la causa.

El Barça, present al viatge

Bill Gates, conscient del poder del FC Barcelona en l'impuls de les causes socials, ha entregat una samarreta del Barça a Busuyi Onabolu, president del Comitè Nacional Nigerià PolioPlus, com a símbol del compromís de l'entitat blaugrana en la lluita contra aquesta malaltia.

Conscient de la implicació del Club

Durant aquest viatge el filantrop no ha volgut deixar passar l'oportunitat de comunicar la implicació del Barça en aquest projecte. Gates també s'ha reunit amb el president del país, Goodluck Jonathan, així com amb representants de les Nacions Unides i altres entitats socials que lluiten per eradicar la malaltia en aquest país, que s'ha marcat com a fita acabar amb la pòlio a finals del 2012