Activitats de la campanya a Barcelona, el passat setembre. Foto: Miguel Ruiz - FCB

Aquest divendres, 'Som el que mengem' enceta una nova fase amb activitats als centres esportius de tot Catalunya. La Fundació FC Barcelona desplaçarà un vehicle de la campanya  a cinquanta instal·lacions esportives del territori, on un especialista format per la Fundació Alícia donarà a conèixer als més joves de cada localitat els avantatges de seguir una dieta sana i practicar esport amb regularitat. Le sessions comencen aquest divendres a Solsona i Balaguer.

Aquestes activitats, que s'allargaran fins a mitjans de desembre, estan coordinades amb els ajuntaments de cada localitat i en aquestes també es farà entrega als participants d'un lot de productes saludables amb aigües Aquabona i pomes Giropoma.

Bon balanç de la primera part de la campanya

L'última acció de visibilitat de 'Som el que mengem' es va dur a terme el dissabte 29 d'octubre, al Camp Nou, amb el repartiment de tríptics informatius als espectadors i l'oferiment de 15 tones de pomes. Prova de la bona l'acceptació de la campanya entre els culers va ser la multitud de comentaris favorables sobre l'acció que van rebre les persones implicades en el repartiment de pomes i fulletons informatius.

D'altra banda, més de 1.400 persones van atendre les conferències que durant l'última quinzena d'octubre van recórrer set universitats catalanes. Hi van participar experts en salut i nutrició, entre d'altres, de la Fundació SHE, la Fundació Alícia, l'Institut Català d'Oncologia, i exjugadors i metges del FC Barcelona.