Sandro Rosell amb Miquel Torres, president de la Fundació Club Natació Sabadell. FOTO: ÀLEX CAPARRÓS / FCB

La Fundació FC Barcelona i la Fundació Club Natació Sabadell han signat aquest dimarts un acord de col·laboració amb l’objectiu d’estrènyer lligams institucionals i dur a terme projectes d’intervenció social. El treball conjunt se centrarà, especialment, en les campanyes de sensibilització ‘Som el que fem...’ impulsades per la Fundació FC Barcelona, on, a partir d’ara, la Fundació Club Natació Sabadell hi podrà participar com a entitat col·laboradora.

En el marc d’aquest conveni, que s’estén fins al 30 de juny del 2013, la Fundació FC Barcelona també procurarà facilitar a la Fundació Club Natació Sabadell materials propis relacionats amb l’acollida lingüística i els drets de la infància al món de l’esport.

L’acord s’ha rubricat al despatx de presidència del FC Barcelona. Representant la Fundació FC Barcelona hi han assistit el president Sandro Rosell. Per part de la Fundació Club Natació Sabadell hi han participat el seu president, Miquel Torres, i la seva directora, Mònica Espinós.