Un viatge històric

Sandro Rosell va tancar aquest dijous, amb la participació a la sessió de la pòlio a les Nacions Unides, un viatge històric per al FC Barcelona en clau institucional

El viatge a Nova York del president Sandro Rosell, en el qual s’han dut a terme trobades amb les entitats que col·laboren amb la Fundació FC Barcelona, es tanca amb un balanç molt positiu. Rosell ha dedicat els últims tres dies de la seva agenda a aprofundir l’intens treball social que desenvolupa la Fundació arreu del món. S’ha valorat el treball dut a terme al Brasil amb el projecte ‘FutbolNet’. S’ha analitzat la feina aplicada amb l’Unicef a les escoles, entre d’altres països, de Nigèria i la Xina. I s’ha fet un pas endavant més en el compromís del Barça i els seus jugadors en la lluita per acabar amb la poliomielitis.

Una gira de trobades que representa una de les més grans fites institucionals del Club, ja que en només tres dies Rosell s’ha vist, entre d’altres, amb el filantrop Bill Gates i el director executiu de l’Unicef, Anthony Lake.

Citats al bloc personal de Bill Gates

El viatge es va tancar aquest dijous amb una cita d’alt nivell mundial. Rosell va ser l’únic representant d’un club esportiu que participa en la sessió sobre polimielitis celebrada en el marc de l’Assemblea de les Nacions Unides. Una reunió en la qual van participar tots els actors de l’àmbit públic i privat que prenen part activa en l’eradicació d’aquesta malaltia, encara endèmica a l'Afganistan, Nigèria i el Pakistan. Fruit d’aquest compromís i de la reunió privada amb Gates, el fundador de Microsoft ha mencionat Sandro Rosell i el FC Barcelona en el seu bloc personal ‘The Gates Notes’, en què qualifica el Barça de ‘partner sensacional’ en la lluita contra aquesta xacra.

Protagonistes als mitjans de comunicació americans

Rosell ha compaginat aquestes sessions de treball amb activitats més disteses, com la visita a la Penya Blaugrana de Nova York o les trobades amb diversos mitjans de comunicació. Precisament, en aquest sentit, el Barça ha estat protagonista en diversos mitjans de comunicació de gran abast, entre aquests, la cadena esportiva ESPN, a la qual Rosell va concedir unes entrevistes per a les versions anglesa i hispana, respectivament.