Trobada de Fontàs amb els seus paisans

En finalitzar el Barça-Hospitalet, el defensa va saludar un grup de 60 nens del CN Banyoles, convidats per la Fundació amb motiu de la Jornada del Soci Solidari

Seixanta nens del Club Natació Banyoles no oblidaran mai la nit d'aquest dijous 22 de desembre. I és que l'entitat, col·laboradora de la Fundació en la campanya 'Som el que Mengem', va ser un dels col·lectius que es va beneficiar de la Jornada del Soci Solidari que el Club va organitzar per al partit entre el Barça i L'Hospitalet de Copa del Rei.

Aquests nens van gaudir de l'espectacular golejada blaugrana i, posteriorment, van poder saludar Andreu Fontàs, banyolí com ells. El defensa es va trobar amb els seus joves admiradors a la Tribuna del Camp Nou i no va parar de signar autògrafs i de fer-se fotografies amb el grup.