Subhasta de retrats dels jugadors del primer equip a E-bay

Els retrats de Messi, Xavi, Iniesta, Piqué i Puyol, pintats per ells mateixos, se subhastaran a E-bay de l’1 al 10 de maig. Turkish Airlines, 'partner' del FC Barcelona i empresa impulsora de la iniciativa, cedirà tots els fons recaptats a la Fundació FC Barcelona.

La companyia patrocinadora del FC Barcelona, Turkish Airlines, posa en marxa de l’1 al 10 de maig una subhasta solidària a través d’E-bay on es podrà licitar pels retrats de cinc jugadors del primer equip creats per Craig Redman i pintats per ells mateixos. Messi, Xavi, Iniesta, Piqué i Puyol van sotmetre’s, fa unes setmanes, a una improvisada classe d’art i van acolorir els originals dissenyats per Redman.

Fons per a la Fundació FC Barcelona

El projecte engegat per l’aerolínia s’anomena ‘Passenger portraits’ (Retrats de passatgers) i neix amb l’objectiu d'unir el poder de l’art amb el futbol. Els fons recaptats a la subhasta d’aquestes obres aniran destinats a la Fundació FC Barcelona. Paral·lelament, Turkish Airlines ha engegat la mateixa iniciativa centrada en els retrats de cinc jugadors del Manchester United; en aquest cas, els fons aniran destinats a la fundació del club anglès.