‘Som el que ens proposem’ amb la cursa Trans-Olianenca d’Isidre Esteve

La Trans-Olianenca és una cursa de muntanya que fomenta la inclusió de les persones amb discapacitat física en la pràctica esportiva impulsada per la Fundació Isidre Esteve. Se celebrarà el proper 14 d’abril i el termini d’inscripció està obert fins al dia 13.

En el marc de la campanya ‘Som el que ens proposem’ que fomenta la inclusió de les persones amb discapacitat física en la pràctica esportiva, la Fundació FC Barcelona vol donar Suport a la cursa Trans-Olianenca 2012 impulsada per la Fundació Isidre Esteve. Aquesta activitat esportiva se celebrarà el proper 14 d’abril a Oliana i neix amb l’objectiu de ser una gran festa de l’esport i de la solidaritat on tothom hi té cabuda.

La cursa té dos recorreguts, una caminada solidària de 5 quilòmetres apta per a tothom i una cursa de muntanya de 15 quilòmetres per a esportistes, cronometrada i amb premis per als guanyadors de cadascuna de les categories.

A més, la Trans-Olianenca també organitzarà tot un seguit d’activitats complementàries perquè tothom pugui gaudir d’una jornada esportiva i d’integració amb les persones discapacitades.

Les incripcions estan obertes fins al proper 13 d’abril. Per a més informació consulteu fundacioisidreesteve.org