L'acte d'homenatge a Casaus es podrà veure en 'streaming'

La sessió s'obrirà amb una intervenció de Sandro Rosell, i després d'una nova edició del Fòrum Fundació dedicada a la figura de l'exdirectiu, es tancarà amb unes paraules de Jordi Cardoner, vicepresident del Club i nét de Casaus

Aquest dimarts 12 de febrer es compliran cent anys del naixement de Nicolau Casaus de la Fuente i Jené i el FC Barcelona celebrarà una jornada d’homenatge al carismàtic vicepresident. L'acte es prodrà seguir en directe a través de 'streaming' al web del Club i comptarà amb la presència de Sandro Rosell, que serà l'encarregat d'obrir la sessió.

Tot començarà a partir de les 18.15 hores i, després de la intervenció de Rosell, el periodista Xavier Bosch glossarà la figura del que va ser vicepresident durant més de dues dècades. A continuació s’estrenarà el programa especial ‘Porta 104’ de Barça TV, ‘Amic Casaus’, abans de donar pas a un acte del Fòrum Fundació dedicat a la seva figura, amb una taula rodona moderada per la periodista Isabel Bosch i en què hi participaran l’expresident Josep Lluís Núñez, l’exjugador Francisco José ‘Lobo’ Carrasco, l’historiador i exdirectiu del Club, Jaume Sobrequés, i el periodista Enric Bañeres. La cloenda de la sessió serà a càrrec de Jordi Cardoner, vicepresident de l’Àrea Social i nét de Nicolau Casaus.

L’acte també serà retransmès en directe per Barça TV i Esports 3.