'Barçakids' s'instal·la al Camp Nou amb l'objectiu d'arribar a més infants

Aquest projecte de foment de valors s’aplicarà a partir d’ara a l’Auditori 1899 i a l’Avantllotja Lateral, fet que permetrà que més nens i nenes puguin gaudir d’aquesta metodologia

El nou curs de ‘Barçakids’ s’ha encetat amb novetats destacades. Aquest projecte de foment de valors impulsat per la Fundació FC Barcelona fa un pas endavant per arribar a més infants i passa a aplicar-se a les instal·lacions del Camp Nou. L’Auditori 1899 i les pistes del lateral de l’Estadi seran alguns dels espais que es tenyiran de groc aquest curs per donar cabuda a aquesta metodologia de foment de valors.

Aquest canvi permetrà que passin pel projecte més escoles, afavorint la diversitat, i afegeix l’atractiu de fer-se a la seu del Club; sens dubte, un al·licient més per als infants.

Es manté també la intinerància per Catalunya i pels Països Catalans

El projecte ha començat a aplicar-se a Barcelona aquest mes de noviembre, però no renuncia a la seva itinerància pel territori, signe d’identitat de ‘Barçakids’. La Fundació FCB treballa per buscar seus centrals del projecte a les comarques de Girona, Tarragona i Lleida, que com la de Barcelona, rebran a les escoles de la seva província.

Com és habitual des de la seva creació el 2011, ‘Barçakids’ també tindrà durant aquest curs sessions a les Illes Balears, el País Valencià, la Franja de Ponent, la Catalunya Nord i Andorra.

‘Barçakids’ també a la xarxa

Més enllà de les sessions presencials, ‘Barçakids’ també continua amb la seva versió online a través de la plataforma educativa www.fcbkids.cat en què els infants, els mestres i les famílies poden trobar jocs, e-learnings i material pedagògic divers per seguir treballant els valors a classe o a casa.

‘Barçakids’ està dirigit als nens i nenes de 6 a 12 anys i pretén consolidar el seu sistema de valors per mitjà dels principis pedagògics de l’esport, del joc i de la participació activa i inclusiva. El projecte fomenta la reflexió dels infants al voltant dels valors durant una jornada lectiva sencera, a través d’activitats físiques i d’expressió oral i escrita. ‘Barçakids’ va comptar la temporada passada amb 7.500 beneficiaris i amb 12.000 usuaris al seu web.

Barça Kids s’instal.la al Camp Nou per arribar... por fcbarcelona