Contra la pobresa

Una col·laboració conjunta adreçada a infants i famílies que viuen en situació de risc

Aquesta aliança entre la Fundació Barça amb el Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya, l'Obra Social "la Caixa", la Fundació del Convent de Santa Clara i deu municipis de Catalunya (Manresa, el Vendrell, Manlleu, Lleida, Tortosa, Salt, Figueres, Banyoles, Lloret de Mar i Ripoll) té l'objectiu de lluitar contra la pobresa de la nostra societat.

En aquesta aliança, impulsada per la patrona de la Fundació, Sor Lucía Caram, la nostra entitat aporta la seva metodologia pròpia amb tot un conjunt d'activitats esportives i socioeducatives per millorar les relacions i el desenvolupament personal dels menors i les seves famílies i promoure un entorn saludable i inclusiu.

Suport al projecte

Suma't a Invulnerables Leo Messi es va adherir a l'equip #Invulnerables per lluitar contra la pobresa infantil

Lucha contra la pobreza

Nuestro compromiso con #Invulnerables

Adreçat als infants i les famílies de Catalunya que viuen en un context de màxima vulnerabilitat.

Aportem la metodologia FutbolNet, un espai on l’activitat física i l’esport són els protagonistes.

Treballem els valors del Barça per contribuir al desenvolupament individual i col·lectiu, generant experiències i noves oportunitats de relació.

Testimonis

Unir forces i treballar conjuntament: amb l’administració pública, la iniciativa privada i el teixit social; sens dubte és l’única fórmula que ens permetrà seguir avançant

Rosa Tous

Vicepresidenta de Tous