Col·laboració

Suport als clubs, beques, campus solidaris i competicions inclusives

L’objectiu principal de la col·laboració és donar suport als clubs de Futbol Sala (federats) dels centres penitenciaris de Catalunya, proporcionar beques de pobresa infantil i juvenil a tots els jugadors i jugadores que pertanyen a famílies amb pocs recursos i la posada en marxa del Campus Solidari de Futbol per a infants amb risc d'exclusió social.

A banda d’això, per tercer any consecutiu, ambdues entitats han organitzat Enfutbola’t, Futbol per a tothom, un torneig de futbol i futbol sala per a jugadors i jugadores amb algun tipus de discapacitat física, psíquica i sensorial. En total, totes aquestes activitats han tingut 700 beneficiaris directes.

Reconeixement

Premis Extraordinaris del Jurat 2020

Un dels guardons dels Premis Solidaris que atorga la Fundació de la Federació Catalana de Futbol va ser per a la Fundació del FC Barcelona, en el seu 25è aniversari, pel seu suport als infants i joves més vulnerables i per la seva tasca de fer canvis reals per a una societat més igualitària i inclusiva, amb més d’1,6 milions d’infants beneficiaris a 58 països del món, dels quals 530.000 són a Catalunya.