Col·laboració

Suport als clubs, beques, campus solidaris i competicions inclusives

L’objectiu principal de la col·laboració és donar suport als clubs de Futbol Sala (federats) dels centres penitenciaris de Catalunya, proporcionar beques de pobresa infantil i juvenil a tots els jugadors i jugadores que pertanyen a famílies amb pocs recursos i la posada en marxa del Campus Solidari de Futbol per a infants amb risc d'exclusió social.

A banda d’això, la Fundació FC Barcelona col·labora en l'entitat en la iniciativa 'Enfutbola’t. Futbol per a tothom’, la jornada lúdico-esportiva organitzada per la Fundació Catalana de Futbol que té com a protagonistes a jugadors i jugadores amb diversitat funcional, intel·lectual i sensorial.

Reconeixement

Premis Extraordinaris del Jurat 2020

Un dels guardons dels Premis Solidaris que atorga la Fundació de la Federació Catalana de Futbol va ser per a la Fundació del FC Barcelona, en el seu 25è aniversari, pel seu suport als infants i joves més vulnerables i per la seva tasca de fer canvis reals per a una societat més igualitària i inclusiva, amb més d’1,6 milions d’infants beneficiaris a 58 països del món, dels quals 530.000 són a Catalunya.