Programa Robot Pol

Pel benestar de les nenes i nens malalts

La Fundació Barça i Abidal Foundation col·laboren per fomentar el benestar dels nens i joves que pateixen malalties oncològiques. Entre les accions posades en marxa destaca el programa Robot Pol que permet a infants malalts visitar el Camp Nou, veure algun entrenament o el Museu mitjançant un robot teledirigit. L'activitat es du a terme gràcies a l'empresa AWABOT.

Es tracta d'una experiència immersiva amb participació activa del menor que gaudeix de la visita i desconnecta de l'entorn hospitalari.

Aliança pel benestar pediàtric

El nostre compromís amb Abidal Foundation

Des de 2016, la Fundació Barça, en coherència amb la nostra línia estratègica d’inclusió social, hem desenvolupat una aliança amb Abidal Foundation.

Fomentem el benestar dels nens i joves que pateixen malalties oncològiques.

En el cas de Abidal Foundation, ho fem a través del projecte Robot Pol, una de les accions més emblemàtiques de la Fundació Barça.

El projecte Robot Pol s'inscriu dins del programa Benestar Emocional i Pediàtric.

Testimonis

L’Abidal és un exemple de superació. No ho ha tingut fàcil i és un exemple per a tots els nens. La seva vida està farcida de valors que compartim amb el Barça

Josep Mª Bartomeu

President del FC Barcelona