Objectiu

Construir un futur per als joves més vulnerables

La Fundació Edmílson va ser fundada a Brasil l'any 2006 per l'exfutbolista José Edmílson. L'objectiu és contribuir a la construcció d'un futur millor per als nens i nenes mitjançant l'educació i la professionalització, fent que esdevinguin ciutadans multiplicadors d'accions d'inclusió social. Inclou un programa educatiu, Sembrando sueños, adreçat a menors de 6 a 14 anys als quals proporciona reforç escolar i activitats esportives, informàtiques i arts escèniques.

A més d'aquesta col·laboració, la Fundació Edmílson dona suport al programa de prevenció de la violència de la Fundació Barça a la favela de Maré, a Rio de Janeiro, i altres països de l'Amèrica Llatina.

L'esport com a eina de desenvolupament

El nostre compromís amb la Fundació Edmílson

Des de la Fundació Barça, en coherència amb la nostra línia d’inclusió social, i la Fundació Edmílson vam subscriure el 2006 un acord amb l’objectiu d’impulsar accions entre els joves més vulnerables del Brasil, basats principalment en l’esport com a eina de desenvolupament.

Comptem amb un programa educatiu, ''-Sembrando Sueños-'', que atén nens i adolescents d’entre 6 i 14 anys.

''-Sembrando Sueños-'' es vehicula a través d’activitats basades principalment en l’esport, la informàtica i les arts escèniques.

José Edmílson va participar en la presentació dels resultats del Programa de Prevenció de la Violència Juvenil a la favela de Maré de Rio de Janeiro.

Testimonis

Estem molt feliços de veure que persones que han estat icones esportives, ara puguin ser col·laboradors en l’àmbit social

Jordi Cardoner

Vicepresident primer del FC Barcelona i de la Fundació Barça