La Fundació FCB i l’UNICEF estan d’aniversari. Enguany celebren els seus deu anys d’aliança i per celebrar-ho han impulsat una campanya protagonitzada pels somnis, els que les dues entitats han ajudat a complir a més d’un milió de nens de tot el planeta, que s’han beneficiat dels projectes socials conjunts.

Els jugadors del primer equip somien en ser invencibles, en marcar una època, en guanyar títols. I ho han aconseguit. Tothom té dret a somiar. I en especial els infants més desafavorits. Els nens i nenes dels projectes de la Fundació FCB i l’UNICEF també somien. En accedir a l’escola, en tenir material esportiu per poder jugar, en tenir un futur. I també ho han aconseguit. No és un títol qualsevol: és el triomf dels somnis. Descobreix-lo!