Ramon Pont i Jaume Llauradó. FOTO: GERMÁN PARGA-FCB.

Què és el Fòrum Fundació FCB?

És un Fòrum impulsat per la Fundació FC Barcelona que té com a objectiu promoure amplis debats sobre temes culturals i esportius, els quals tenen una incidència directa o indirecta en les activitats del Club. El que persegueix el Fòrum és estimular el barcelonisme i el seguiment envers el FC Barcelona. Per això, proposa el diàleg orientat al progrés del Barça i la discussió esportiva i ideològica.

Quina és la seva estructura?

El Fòrum depèn de la Fundació del FC Barcelona en tots els seus àmbits, amb un òrgan directiu o consell assessor integrat per personalitats de reconegut prestigi del món de la cultura i l’esport, representatiu del Club i de la societat civil catalana. El consell assessor està presidit per Jaume Llauradó, que acumula una dilatada experiència com a dirigent en el món de l’esport. Ha estat vicepresident del FC Barcelona, membre de la Fundació de Veterans del Barça, patró de la Fundació del FC Barcelona, president del CD Hispano-Francès, membre de la Junta Directiva i Tresorer de l’Agrupació Barça Veterans o impulsor del Planet Futbol i del Fòrum Samitier, que ha organitzat debats i sopars des de l’any 1990 al 2009.

El consell assesor d’aquest Fòrum està format per:

Ramon ALFONSEDA - President Agrupació Barça Jugadors

Assylbek KARIBAYEV - President Petrokazakhstan Oil Products

Isabel BOSCH - Periodista

Màrius CAROL - Director Comunicació del Grup Godó

Josep M. CORONAS - Advocat de l’Estat

Ramon CUGAT - Hospital Quirón BCN – Fundación García Cugat

Helena GARCIA MELERO - Periodista

Juan Carlos GARCIA VALDECASAS - Catedràtic de Cirurgia

Agustín GRAS - President Natural Electric

Josep NIUBÓ - Magistrat de l’Audiència Provincial

Vicenç VILLATORO - Escriptor

Jordi LLAURADÓ - Empresari / Secretari Consell Assessor Fòrum

President del Consell Assessor: Jaume LLAURADÓ i GRÀCIA

Conferenciants i temes de debat

El planter de conferenciants serà pluralista i comptarà amb personalitats del món de l’esport. Els temes de debat estaran basats en el barcelonisme i els seus valors, que poden abastar l’àmbit esportiu, televisiu, social i estatutari. S’organitzaran activitats paral·leles als debats, com ara conferències, exposicions o publicacions.

Ubicació i calendari

Les activitats, que seran periòdiques, es duran a terme, prioritàriament, a les instal·lacions del FC Barcelona tot i que el Fòrum està obert a celebrar actes itinerants.

Qui podrà participar en el Fòrum?

La voluntat és que el Fòrum estigui obert a tots els barcelonistes que vulguin asistir-hi però a causa de la limitació d’aforament els socis del Barça tindran prioritat.