Aliança amb l'Unicef | GERMAN PARGA / FC BARCELONA

Aliança amb l'Unicef | UNICEF

La Fundació FC Barcelona i l’Unicef van signar el seu primer conveni el setembre del 2006 per una durada de cinc anys. Aquell acord preveia la donació, per part del FC Barcelona, d’1,5 milions d’euros anuals a l’Unicef per dur a terme, conjuntament, projectes en la lluita contra la sida. L’entesa també incloïa la incorporació del logotip de l’Agència de les Nacions per la Infància al pit de la samarreta de l’equip de futbol del FC Barcelona.

El mes de febrer de 2016 l'entesa es va renovar fins el 2020 i el FC Barcelona va incrementar la seva aportació d' 1,5 milions d'euros a 2 milions d'euros l'any.

Del 2006 al 2011 els programes duts a terme han servit per lluitar contra la sida, principalment, a tres països africans: Swazilàndia, Malawi i Angola.

Des del 2011 ambdues entitats apliquen projectes a Catalunya, Ghana, Sud-Àfrica, la Xina i el Brasil en què l’esport serveix per afavorir el desenvolupament humà dels infants, millorar les infraestructures, l’equipament escolar i els coneixements dels educadors.

Microsite del 10è aniversari