Edmílson al Festival FutbolNet de Lima

Més de 1200 nens i nenes de diverses escoles del municipi han participat en aquesta trobada organitzada per la Fundació Barça i Scotiabank

Durant els dies 25 i 26 d'agost i els propers dies 1 i 2 de setembre més de 1.200 nens i nenes de la municipalitat de Lima hauran participat al Festival FutbolNet que ha comptat amb la presència de l'exjugador del FC Barcelona José Edmílson.

L'objectiu d'aquest festival és oferir un programa d'inclusió social a través de la metodologia FutbolNet basada en el futbol i l'activitat física en general com a eines de reflexió i agents de canvi per millorar la vida dels nens i joves que es troben en contextos vulnerables.

Com és habitual en aquests esdeveniments, l'activitat central va consistir en diferents partits de futbol implementant la metodologia FutbolNet. D'altra banda, es van dur a terme activitats esportives per posar en pràctica de forma intensiva els valors del projecte i del FC Barcelona: humilitat, esforç, ambició, respecte i treball en equip.

En total, es realitzaran 18 Festivals FutbolNet Scotiabank en els pròxims tres anys en països com: Xile, Colòmbia, Costa Rica i El Salvador. El primer es va realitzar a Mèxic, al juny de 2017. L'objectiu de la Barça Foundation i de Scotiabank és aconseguir la participació de més de 18.000 joves que viuen en contextos difícils i que els festivals suposen un lloc segur i educatiu per a ells.