La Fundació Barça promou el Festival FutbolNet a la Vila Olímpica da Maré, amb el suport de la Fundació MAPFRE

620 nens i adolescents van gaudir d'un matí de jocs i activitats esportives

El passat dissabte 25, la Vila Olímpica Tide de Rio de Janeiro, Brasil va rebre, per quart any consecutiu el Festival FutbolNet. Al llarg del matí centenars d'infants, adolescents i famílies van participar d'una sèrie d'activitats socials i esportives. L'esdeveniment es va dur a terme per la Fundació Barça promoguda a Brasil amb el suport de la Fundación MAPFRE.

A la trobada van assistir representants de la Fundación MAPFRE, União Esportiva Vila Olímpica da Maré i la Fundació Barça.

"FutbolNet és una acció que utilitza l'esport com a eina d'educació, inclusió i difusió de valors fonamentals, com ara el respecte, la tolerància i el treball en equip. "És la nostra missió de donar suport a iniciatives que contribueixin a la promoció de la ciutadania dels nens i adolescents de les comunitats amb les quals treballa la Fundació MAPFRE ", explica Wilson Toneto, CEO de MAPFRE al Brasil i representant de la Fundación MAPFRE al país.

Més de 3 mil nens i adolescents de 6 a 17 anys han estat els beneficiaris a Brasil aquest any, FutbolNet ofereix activitats socials i esportives en comunitats amb altes taxes de vulnerabilitat i violència urbana. El projecte es porta a terme des del 2011, va començar a la Vila Olímpica de Maré, i s'ha implantat a les escoles públiques a Suzano (SP) en el 2017.

Declaracions del Sr. Jordi Cartdoner, Vicepresident primer del FC Barcelona

"Aquest projecte que va iniciar el senyor Amaro és sens dubte uns dels més emblemàtics en els quals col·labora la Fundació Barça, juntament amb la Fundació Mapfre, i em sento molt satisfet que any rere any es consolidi i aconsegueixi que a través de la nostra metodologia FutbolNet, nens i nenes convisquin i comparteixin valors a través de l'esport".