Campanya/Temporada 2018-19

'El somni de la Nujeen' Nujeen Mustafá és una noia siriana amb paràlisi cerebral que va haver de fugir del terror i la barbàrie provocats per la guerra de la seva Alep natal.

Història

Un exemple de lluita, esforç i superació

A la Fundació Barça creiem fermament en els somnis. En els somnis de superació. En els somnis que converteixen en realitat grans anhels. Un d'aquests somnis va inspirar el missatge de Nadal del FC Barcelona al 2017: El somni de la Nujeen. Una història humana de lluita, esforç i superació que volem compartir no només amb els milions d'aficionats al Barça arreu del món sinó amb tota la societat.

La Nujeen, una refugiada siriana molt aficionada al Barça, és la gran protagonista del vídeo. L'altre protagonista és el Manu, xofer del Club, que es va encarregar d'anar a buscar la Nujeen i tornar-la a casa seva, després que ella veiés complert el seu somni d'anar al Camp Nou.

Making-off

Així es va rodar 'El somni de la Nujeen' Vols saber com es va gestar el viatge de la Nujeen? Com va ser el vincle entre el Manu i la Nujeen? Descobreix aquí tots els detalls d'aquesta meravellosa història.