Full de ruta

Consell Assessor sobre el bullying

La Fundació Barça compta amb un grup de 18 experts multidisciplinaris que formen el Consell Assessor sobre el Bullying, els quals donen suport a tot el programa i han elaborat un full de ruta amb 10 recomanacions sobre aquesta problemàtica així com propostes específiques d'actuació.

Els components del Consell Assesor són: Andrea Garcia, Assumpció Vilà, Carles Ventura, Carme Tello, Guillem Goset, Irene Montiel, Joaquim Puntí, Jordi Collell, Laura Ribo, Maica Gil, Marta Escoda, Marta Tena, Miquel Angel Carreto, Mohamed El Amrani, Montse Conesa, Montserrat Escudé, Oriol Julià, Pilar Tintoré, Ramiro A. Ortegon, Sandra Nogués i Valentí Pineda.

Full de ruta: 10 recomanacions sobre el 'bullying'

Coneixement

II Simposi contra el Bullying

L'11 de juny de 2019 va celebrar-se la segona edició del Simposi contra el Bullying on es van presentar els resultats de la metodologia de la Fundació Barça per lluitar contra aquesta lacra social i que ha permès reduir el nombre de víctimes. La trobada es va centrar en l'assetjament a les xarxes socials i va comptar amb la presència de diversos experts i amb testimonis de víctimes.

Coneixement

I Simposi contra el Bullying

La Fundació Barça i el col·lectiu Fu van reunir l'abril del 2017 diverses personalitats per donar veu a víctimes, testimonis i experts de bullying. Un esdeveniment per lluitar contra els estereotips que envolten aquesta problemàtica social. Clica sobre les càpsules per reviure el simposi