sensibilització

'Entra en joc', un vídeo que crida a "reaccionar"

La Fundació Barça considera cabdal la presa de consciència i sensibilització dels infants, joves i ciutadania en general sobre el bullying. El vídeo Entra en joc mostra un cas d'assetjament i violència escolar. Està dirigit per l'actor i director Marc Martínez, realitzat per Marta Puig, amb guió d'Iván Morales i interpretat per diversos actors joves. Compta en el paper de víctima amb l’actor León Martínez, i la implicació de l’actor Carlos Cuevas.

El vídeo s’ha realitzat en un format innovador i pròxim als joves en què se simula el seguiment de la història d’un equip de futbol sala d’una escola a través d’una xarxa social. El realisme que transmet permet aconseguir un apropament a un col·lectiu que busca autenticitat en aquest tipus de continguts.

Campanya

'Entra en joc ContraElBullying' Curtmetratge adreçat als joves per sensibilitzar sobre la problemàtica del bullying, dirigit per l'actor i director Marc Martínez.