El Barça reparteix felicitats pels hospitals

Jugadors i jugadores del primer equip masculí i femení es divideixen per visitar els nens ingressats en diversos centres de Barcelona, Badalona i Sabadell

Com ja és tradició cada any, el dia de l’entrenament a portes obertes al Miniestadi no finalitza aquí quan acaba la sessió. I és que, a continuació, jugadors i tècnics s’han repartit un cop més per diversos hospitals de Barcelona, Badalona i Sabadell per desitjar uns bons Reis d’Orient als nens hospitalitzats. També s’hi han sumat les jugadores del primer equip Femení, així com els directius del Club.

Tots ells han sorprès els nens, que han rebut diversos regals dels blaugrana, a banda de poder conversar amb ells i fer-se unes fotografies per al record. Un d’ells ha estat l’Alvaro, un nen de 16 anys ingressat a la unitat oncològica de l’Hospital Sant Joan de Déu que ha rebut la visita d'Umtiti.

Abans, a més, ha pogut seguir i viure l’entrenament de portes obertes de forma virtual a través del robot Pol, un dispositiu que permet a infants de diversos centres hospitalaris catalans viure de prop la màgia del Barça. El promotor d’aquesta iniciativa, Eric Abidal, ha acompanyat al robot teledirigit, que diàriament és utilitzat per nens i nenes dels principals hospitals pediàtrics per beneficiar-se del projecte visitant el Camp Nou i el Museu del Barça a través d’aquest robot.

Hospital Sant Joan de Déu

Grup 1
Jugadors i tècnics: Coutinho, Denis Suárez, Iñaki Peña, Lieke Martens i Stefanie Van Der Gragt.
Directius: Jordi Cardoner
Amb l’assistència també de: Maria Vallès, Directora General Fundació Barça; Anna Sagués, Directora de Relacions Institucionals i RRPP

Grup 2
Jugadors i tècnics: Dembélé, Umtiti, Arthur, Aspiazu, Kheira Hamraqui i Toni Duggan
Directius: Silvio Elías
Patrons Fundació FC Barcelona: Josep Maldonado
Amb l’assistència també de: Eric Abidal, Director Esportiu

Hospital Vall d’Hebron

Grup 1
Jugadors i tècnics: Fran Sánchez, Rakitic, Munir, Murillo, Patricia Guijarro i Aitana Bonmatí
Directius: Xavier Vilajoana

Grup 2
Jugadors i tècnics: Sergi Roberto, Vidal, Ernesto Valverde, Bárbara Latorre i Candela Andujar
Patrons Fundació FC Barcelona: Felip Boixareu

Hospital de Sant Pau

Jugadors i tècnics: Ter Stegen, Semedo, Edu Pons, Andrea Pereira i María Pilar León
Directius: Enrique Tombas
Amb l’assistència també de: David Bellver, Relacions amb la UEFA

Hospital Universitari Germans Trias i Pujol

Jugadors i tècnics: Lenglet, Vermaelen, Antonio Gómez, Alexia Putellas i Sandra Paños
Directius: Jordi Argemí
Patrons Fundació FC Barcelona: Mohammed Chaib
Amb l’assistència també de: Josep Maria Barnils, Directiu en Cap de la Comissió Social

Hospital de Barcelona

Jugadors i tècnics: Messi, Suárez, De la Fuente, Vicky Losada i Marta Torrejon (capitanes)
Directius: Jordi Mestre, Maria Teixidor i Javier Bordas

Hospital de Nens de Barcelona

Jugadors i tècnics: Piqué, Jordi Alba, Pozanco, Leila Ouahabi i Maria Francesca Caldentey
Directius: Josep Pont
Patrons Fundació FC Barcelona: Enric Roca

Hospital Parc Taulí

Jugadors i tècnics: Riqui Puig, Miranda, Pamela Tajonar i Gemma Font
Directius: Jordi Moix
Patrons Fundació FC Barcelona: Ramon Garriga

Cottolengo Padre Alegre

Jugadors i tècnics: Malcom, Aleñá, Joan Barbarà, Melanie Del Pilar Serrano i Gemma Gili
Directius: Emili Rousaud
Amb l’assistència també de: Elvira Pou, membre de la Comissió Social

Casa Ronald McDonald

Jugadors i tècnics: Cillessen, Samper Natasha Andonova i Andressa Alves Da Silva
Directius: Oriol Tomás
Amb l’assistència també de: Susana Puell, membre de la Comissió Esportiva

Entrenament de portes obertes

Abans d’arrencar la sessió, els 11.052 espectadors presents esperaven impacients l’arribada dels jugadors mentre sonava l’himne del Barça, en una jornada en què el sol ha proporcionat escalfor als aficionats que eren al Miniestadi. Els futbolistes de Valverde han fet pujar els decibels del Mini en el moment en què han trepitjat el terreny de joc, aclamats per tota una afició que ben aviat ha mostrat la seva predilecció cap al capità Leo Messi, que s’ha endut la major part dels crits. I és que, un dia abans de l’arribada dels Reis Mags de l’Orient a Barcelona, els jugadors han repartit somriures i il·lusió a una afició totalment entregada a l’ambient festiu que es vivia.

Ha estat un entrenament ple de màgia. El moment més emotiu ha arribat un cop ha finalitzat la sessió. Els jugadors del FC Barcelona s’han acostat primer a les persones discapacitades, presents a primera fila, per fer-s’hi fotografies, i posteriorment han fet realitat els somnis de molts nens i nenes que s’han endut un bon record dels seus ídols. I és que els jugadors han xutat pilotes a la grada i s’han apropat als aficionats que omplien les graderies per saludar-los.