Per als valents

L'hospital d'oncologia infantil més gran d'Europa

La Fundació Leo Messi, la Fundació Stavros Niarchos i la Fundació Barça col·laboren en el projecte de la construcció del futur SJD Pediatric Cancer Center Barcelona, que serà un dels centres d'oncologia pediàtrica més grans d'Europa.

El nou centre tindrà una capacitat de 400 pacients l’any, amb una superfície total de 8.400 metres quadrats, en un edifici de quatre plantes situat al costat de l'Hospital Sant Joan de Déu.

Testimonis

És el moment de donar la cara pels nens i nenes amb càncer

Leo Messi

Jugador del 1r equip de futbol del FCB