Generem experiències positives per millorar el benestar emocional de nenes i nens en situació de malaltia

Les situacions d'ingrés en un hospital i en tractament són moments de dolor, incertesa i incomprensió per als pacients pediàtrics.

Des de la Fundació Barça, conscients de la capacitat que el Barça i els seus esportistes tenen per aportar emocions positives, desenvolupem un programa per donar suport a aquests infants i les seves famílies.

La temporada 2020-2021, la Fundació Barça ha donat suport a més de 121.301 infants per mitjà de trobades, actes i lliuraments de material.

Impacte

El nostre compromís amb el benestar pediàtric dels infants

El 94% dels infants beneficiaris es troben millor i amb més energia després de l’experiència Barça.

El 83% de l’equip mèdic constata que l’activitat contribueix al fet que l’infant oblidi la malaltia i el tractament.

tots units fem força

Aliances relacionades

Sant Joan de Déu

La Fundació Barça s’uneix al SJD Pediatric Cancer Center per vèncer el càncer infantil.

Fundació PortAventura

Una aliança dirigida a millorar les condicions de vida dels nenes i nenes en situació de vulnerabilitat o malaltia.

Hospitals

La Fundació Barça manté aliances amb diversos hospitals pediàtrics de referència a Catalunya per fomentar el benestar emocional dels infants hospitalitzats.

Fundació d'Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia

Ambdues fundacions col·laboren per fomentar el benestar pediàtric dels infants que estan amb tractament oncològic.

Fundació Make a Wish

L'aliança sorgeix de l'objectiu de promoure el benestar emocional dels infants.