La Fundació Barça celebra el seu 25è aniversari treballant cada dia per la inclusió social, la prevenció de la violència i l’accés a l’educació

Des de fa 25 anys la Fundació Barça porta a terme programes d’actuació a 85 poblacions de Catalunya i més de 58 països del món per abordar problemàtiques com el bullying, la prevenció de la violència juvenil, la integració de refugiats i migrants, el benestar emocional pediàtric...

Actualment més de 1,6 milions d’infants de Catalunya i d’arreu del món han estat beneficiaris dels seus programes que desenvolupa amb projectes propis o bé amb aliances amb altres entitats.

SORTEIG

Guanya un viatge a Grècia acompanyat d’un ex-jugador del Barça!

Participa en el sorteig exclusiu per a socis i coneix de primera mà els projectes de la teva Fundació als camps de refugiats de Grècia.

Sorteig finalitzat

Text alternatiu