Treballem per la millora del benestar emocional de nenes, nens i joves refugiats i migrants mitjançant l’esport. Amb aquest programa contribuïm a cinc Objectius de Desenvolupament Sostenible

ODS principal, l’esport és una gran eina per donar suport psicosocial a aquests infants. L’activitat física i el joc els permet combatre el trauma i centrar-se a ser infants.

ODS secundari, la Fundació ha format un centenar d'educadors i educadores sobre com implementar SportNet, la metodologia pròpia de la Fundació FC Barcelona.

ODS secundari, facilitem la inclusió social i la integració entre les persones refugiades i les comunitats locals.

ODS transversal, la Fundació mostra el seu compromís amb els nens i nenes refugiats mitjançant la implementació de projectes a Catalunya, Grècia, Itàlia, Dinamarca i Alemanya.

ODS transversal, a cada país la Fundació col·labora amb socis locals d'implementació a camps de persones refugiades, assentaments informals, camps comunitaris, centres de menors i escoles.

Impacte

La nostra aportació a la situació de les persones refugiades i migrants

Un 45% de les nenes i nens han reduït el seu sentiment de por i un 40% dels participants han augmentat la seva autoestima.

El 100% dels beneficiaris valora positivament l’activitat. Destaquen que és “l’única activitat del dia que esperen amb ganes.”

video

El nostre treball amb amb les persones refugiades i migrants