Interacció virtual

Fer viure la màgia del Barça als col·lectius més vulnerables

El projecte Robot, iniciat el 2017, permet a infants hospitalitzats o persones en situació de vulnerabilitat, que no tenen possibilitat de desplaçar-se a les instal·lacions del FC Barcelona, viure l’experiència “Barça” a través d'un robot amb connexions d’àudio i vídeo. L'activitat es realitza gràcies a l'empresa AWABOT que ha cedit el robot i es duu a terme amb la col·laboració i suport d'un equip de socis  voluntaris, que acompanyen el robot que pot ser teledirigit pels participants.

El Barça en primera persona

Del robot Pol a la robot Joyce

Fins ara amb el Robot Pol, que es troba ubicat al Museu del FC Barcelona, els infants beneficiaris d’aquest projecte podien fer una visita a l´Spotify Camp Nou i al museu, acompanyats per persones voluntàries de la Fundació FC Barcelona. Ara amb la Robot Joyce els beneficiaris de diversos projectes de la Fundació podran interactuar amb les jugadores del primer equip de futbol femení i realitzar un tour per la Ciutat Esportiva Joan Gamper.

A més, comptar amb la Robot Joyce permetrà ampliar la funció dels robots a d’altres beneficiaris, com per exemple les dones internes del Centre Penitenciari Brians 1, camps de refugiats, menors vulnerables de diferents llocs de Catalunya i d’altres col·lectius en risc social.

Visita virtual

Coneix la història que hi ha darrere dels Robots de la Fundació FC Barcelona