Àmbit universitari

Premis per a treballs d'estudiants de grau sobre educació i esport contra el racisme

Després d'anys de treball conjunt, especialment en els àmbits de la inclusió i la sensibilització contra el racisme, la Fundació FC Barcelona i la Fundació Lilian Thuram han creat el Premi Esport i Educació contra el Racisme. Els premis seran concedits a estudiants que facin el seu Treball de Final de Grau (TFG) sobre la temàtica de l'educació i/o l'esport com a eina contra el racisme. Podran presentar-se treballs de contingut pràctic i/o teòric, de totes les àrees de coneixement de les disciplines impartides a les universitats i facultats de Catalunya.

Bases del Premi

Objectius

Contribuir a l'esport i l'educació contra el racisme

L'objectiu del premi és contribuir a l’esport i l'educació contra el racisme i per a la inclusió des dels àmbits universitaris i socials de Catalunya. Específicament, aquesta iniciativa vol contribuir a la participació i lideratge dels i les estudiants d'universitats catalanes, futurs professionals i líders en matèria d'esport i educació contra el racisme i per a la inclusió i la igualtat.

Premis:

• El primer premi estarà dotat amb 5.000 €
  • El segon premi estarà dotat amb 3.000 €
  • El tercer premi estarà dotat amb 2.000 €

El termini per la presentació dels treballs comença l’1 de juliol de 2022 i finalitza el 30 d’abril del 2023 (ambdós inclosos) a les 24.00 hores.

Video

Lilian Thuram convida a participar en el premi i a fer tots junts una societat millor

Video

La directora general de la Fundació FC Barcelona, Marta Segú, anima a les persones que estudien a les universitats catalanes a presentar els seus treballs al Premi Thuram