Fent realitat il·lusions

Una aliança que aporta benestar emocional a infants malalts

L'objectiu d'aquesta aliança amb la Fundació Make a Wish és promoure el benestar emocional de nens i nenes amb malalties greus a partir d'experiències emocionants i il·lusionants que genera l'associació amb el Barça.

El projecte Il·lusions de la Fundació contribueix a millorar l'estat emocional de gairebé 500 infants amb malalties severes de tot el món gràcies a les trobades amb jugadors i jugadores dels primers equips de futbol i bàsquet, així com gaudir una experiència única al Camp Nou (a l'assistir a un partit i fer-se una fotografia amb els jugadors) o rebre material signat.

Les trobades dels nens i les nenes amb els jugadors són molt especials: la cara de felicitat, sorpresa i agraïment dels infants fan d'aquestes trobades moments únics i inoblidables que queden immortalitzades en les fotografies amb els seus ídols.

Benestar emocional

El nostre compromís amb Make-A-Wish

Juntament amb la Fundació Pequeño Deseo, vam dur a terme diferents accions.

Infants d'arreu del món van poder assistir a un entrenament del primer equip i van gaudir d'una trobada privada amb els jugadors.

Infants de diferents procedències van venir a veure un partit al Camp Nou, van poder accedir al Camp Nou Experience i es van fer fotos amb el primer equip a la gespa de l'Estadi.

Es van enviar lots de regal amb una samarreta signada per un jugador del primer equip i marxandatge divers de la Fundació Barça.

Testimonies

Un desig pot tenir un impacte profund i durador en tots els involucrats

Jon Stettner

President de Make-A-Wish i CEO International