Fundació Johan Cruyff

Ajudar els nens i nenes a tenir un futur saludable

La col·laboració entre la Fundació Barça i la Fundació Johan Cruyff es va iniciar el 2004 a fi de fomentar la integració social de nens i joves, especialment els que estan en risc d'exclusió social mitjançant la pràctica d'hàbits saludables.

Un dels resultats d'aquesta col·laboració són els Cruyff Courts a Catalunya. Es tracta de petits camps de futbol d'ús lliure per fomentar l'esport entre nens i joves i, mitjançant aquesta activitat, inculcar valors com la responsabilitat, la superació personal, la integració, el joc en equip i l'educació en hàbits saludables per evitar el sendentarisme i prevenir l'obesitat infantil.

Vídeo

Inauguració de la Cruyff Court a Reus El jugador del FC Barcelona Sergi Roberto va apadrinar la inauguració del camp a la seva població natal.

Inclusió social

El nostre compromís amb la Fundació Johan Cruyff

Des de 2015, la Fundació Barça i la Fundació Johan Cruyff col·laborem amb l’objectiu de fomentar la inclusió social dels nens i joves, especialment dels que són més vulnerables.

Fruit d’aquesta col·laboració, se’n deriva la implementació d’un total de 15 Cruyff Courts arreu de Catalunya.

L'aliança també inclou els Cruyff Courts 6vs6, amb l'objectiu que nens i nenes aprenguin a organitzar el seu propi torneig.

També col·laborem amb el projecte “-Pati 14-” que preveu la renovació de deu zones d’esbarjo d’escoles catalanes.

Testimonios

És molt important treballar amb infants d’entre 6 i 15 anys, perquè és l’etapa en què ells estan creixent intel·lectualment

Johan Cruyff

Fundador de la Fundació Johan Cruyff